آشپزی, شیرینی, فرآورده‌های کنجدی

رول ترد ارده

رول ترد ارده

اگر به دنبال یک شیرینی بسیار خوشمزه، ترد و راحت هستید، این شیرینی را به شما توصیه می‌کنیم. این شیرینی خیلی راحت و بی دردسر آماده می‌شود و بسیار سالم و مقوی است.

مواد لازم برای تهیه رول ترد ارده

خمیر یوفکا ….. شش عدد
ارده ….. یک لیوان
شکر ….. نصف لیوان
کره ذوب شده ….. چهل گرم
کره ذوب شده ….. دو قاشق غذاخوری برای روی رول‌ها
فندق یا گردو چرخ شده ….. به مقدار لازم
پودر قند ….. به مقدار لازم برای روی رول‌ها

طرز تهیه رول ترد ارده

ابتدا ارده، کره و شکر را داخل ظرفی بریزید و هم بزنید. سپس خمیر یوفکای (باقلوا ) را باز نمایید. مخلوط ارده، کره و شکر را روی همه قسمت‌های یوفکا بمالید. فندق و یا گردوی چرخ شده را روی آن بپاشید. حالا از عرض یوفکا به صورت کیپ رول کنید. رول ها را به اندازه دو انگشت ببرید. داخل سینی که کاغذ روغنی قرارداده‌اید آن ها را بچینید.

روی رول‌ها کره بمالید. سینی را در فر ۱۷۰ درجه از قبل گرم شده حدود ۲۰ تا ۲۵ دقیقه (تا وقتی که سرخ شود) قرار دهید. بعد از بیرون آوردن از فر وقتی رول ها ولرم شدند، روی آن ها پودر قند بپاشید و سرو نمایید.

رول ترد ارده شما آماده است، نوش جان

ارده کنجد ممتاز ۵۰۰ گرمی

۱۱۱,۷۰۰ تومان
ارده (طحینه) از دانه‌های تفت داده شده کنجد به دست می‌آید. این ماده غذایی به تنهایی یا به عنوان یک چاشنی در غذاها استفاده می‌شود. به منظور ارسال تازه و تولید روز این محصول، سفارش به صورت پیش خرید صورت می‌گیرد.

ارده کنجد ممتاز ۸۰۰ گرمی

۱۹۷,۸۰۰ تومان
ارده (طحینه) از دانه‌های کنجد به دست می‌آید. دانه‌های کنجد را تفت می‌دهند و سپس با کوبیدن، ارده تولید می‌شود. ارده را می‌توانید به تنهایی یا ترکیب با مواد دیگر استفاده کنید. به منظور ارسال تازه و تولید روز این محصول، سفارش به صورت پیش خرید صورت می‌گیرد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *